تاریخ : دوشنبه 11 دي 1402
کد 2136

درخشش دانشجویان و اساتید

دانشکده چندرسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز در ششمین جشنواره بین المللی بازی جدی سال ۱۴۰۲

 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه دانشجویان و اساتید دانشکده چندرسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز در ششمین جشنواره بین المللی بازی جدی سال ۱۴۰۲ همانند سالهای گذشته خوش درخشیدند. این رویداد که همه ساله در آذر و دیماه برگزار می گردد بعنوان بزرگترین و معتبرترین جشنواره در حوزه بازی های رایانه ای در کشور شناخته می شود. دانشجویان و اساتید دانشکده چندرسانه ای با درخشش در رویداد امسال بیش از نیمی از مقام ها و جوایز این جشنواره را به خود اختصاص دادند. 
در بخش بازی جدی سال
بازی «پرک کبوتر نامه رسان» برنده جایزه اول ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی متشکل از تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 250 میلیون ریال شد. اعضای تیم: خانم فائزه برگی، دکتر یونس سخاوت، دکتر کاظم  پورالوار، خانم سمیرا پودراتچی و خانم آیسان حقیقت دوست

بازی «جستجوگر» برنده جایزه اول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متشکل از تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 200 میلیون ریال شد. اعضای تیم: خانم زهره غفوریان و آقای مهندس حسام ساکیان محمدی

در بخش سمپوزیوم علمی
مقاله آقای علی ثروت و آقای مهندی حسام ساکیان با موضوع تقویت یادگیری و با عنوان زیر برنده مقام سوم متشکل از تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال شد. این مقاله همچنین توسط ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی بعنوان یکی از مقالات منتخب برای حمایت مادی و معنوی این ستاد انتخاب گردید.
Immersive Game Worlds: Using Deep Reinforcement Learning for Lifelike NPCs

در بخش هکاتون
مقام دوم شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۶۰ میلیون ریال به تیم سپید متشکل از خانم ها حنانه دستوری و مهشاد حافظی رسید.
تیم آستریا متشکل از آقایان علیرضا گودینی و محسن اصلاح طلب و خانم سیده زهرا حسینی نیز موفق به کسب مقام سوم شامل تندیس جشنواره ، لوح تقدیر و مبلغ ۴۰ میلیون ریال شدند.
در آیین اختتامیه این رویداد که به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار گردید برای اولین بار وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور یافته و جوایز برندگان را اهدا نمودند.