تاریخ : دوشنبه 23 بهمن 1402
کد 2145

جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی

با حضور اعضای خانوادۀ دانشگاهیان هنر اسلامی تبریز برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز به نقل از مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه همزمان با دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جشن با شکوهی با حضور هیئت رئیسه محترم دانشگاه، و جمعی از دانشگاهیان دانشگاه هنر اسلامی تبریز در محل سالن بعثت برگزار شد.
 
  در این مراسم مسئول نهاد رهبری در دانشگاه با گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران دانست و گفت قطعا یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد همین نعمت انقلاب اسلامی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن صالحی با مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل وپنج ساله و مقایسه آن با قبل از انقلاب اسلامی گفت در وضعیت سیاسی بزرگترین دستاورد این انقلاب برای مردم ایران دخیل بودن در تعیین سرنوشت خودشان است چرا که امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی انتخابات از شورای شهر گرفته تا انتخابات مجلس خبرگان رهبری مردم در تعیین سرنوشت خود تأثیر گذارند.
 
 
برگزاری انتخابات نمادین جهت ترویج و تبلیغ  جامعه دانشگاهی و تشویق فرزندان دانشگاهیان برای شرکت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی بهمراه اعطای جوایز به برندگان قرعه کشی برنامه آیتم انتخابات نمادین، برنامه موسیقی، ادای احترام به مقام شامخ والدین و اجرای مسابقه توسط کودکان.
این جشن در سالن اجتماعات بعثت دانشگاه برگزار گردید،
در انتها حضار با حضور در مزار مطهر شهید گمنام دانشگاه آئین باجرای بانک تکبیر را اجرا نمودند و پس از آن مراسم  نور افشانی در محوطه دانشگاه شهید مزار  شهید گمنام  انجام گرفت.