تاریخ : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
کد 2197

تقدیر هیئت ریسه از اساتید دانشگاه به مناسبت روز معلم

بمناسبت بزرگداشت روز معلم
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه هنر اسلامی تبریز، رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز در پیامی به مناسبت روز معلم، از اساتید گران‌قدر تجلیل و قدردانی کرد.
آقای دکتر پاکزاد، در پیامی به مناسبت روز معلم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، از اساتید گران‌قدر به‌عنوان چراغ‌های هدایت و مشعل‌داران علم و دانش در جامعه تجلیل و قدردانی کرد. وی در این پیام اظهار داشت: معلمان و اساتید، دلسوزانه و با عشق و علاقه به تعلیم‌وتربیت نسل‌های آینده می‌پردازند و نقش بی‌بدیلی در ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه ایفا می‌کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین صالحی با اشاره به جایگاه والای علم و دانش در دین مبین اسلام، خاطرنشان کرد: اساتید گران‌قدر، با تعهد و اخلاص خود، گام در راه انبیا و اولیا الهی نهاده و در مسیر روشنگری و هدایت جامعه تلاش می‌کنند و دانشگاه هنر اسلامی همواره قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه اساتید گران‌قدر این دانشگاه است.
هیئت‌رئیسه دانشگاه با حضور در کلاس‌های دانشکده‌ها با هدیه گل فرارسیدن روز معلم را به‌تمامی اساتید دانشگاه تبریک و شادباش گفته و برای آنان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون در امر تعلیم‌وتربیت نسل‌های آینده را از خداوند متعال مسئلت نموند.