تاریخ : يکشنبه 13 خرداد 1403
کد 2214

مراسم قرائت زیارت عاشورا در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای خدمت

در جوار مزار شهید گمنام دانشگاه هنر اسلامی تبریز
مراسم قرائت زیارت عاشورا با حضور رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز، اعضای هیئت‌علمی، اساتید و کارکنان دانشگاه در جوار مزار شهید گمنام دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه هنر اسلامی تبریز؛ مراسم قرائت زیارت عاشورا در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد باهدف گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، بزرگداشت شهدای خدمت صبح یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد.
این گزارش حاکی است، مراسم قرائت زیارت عاشورا دانشگاه هنر اسلامی تبریز هم‌زمان با همایش دوچرخه‌سواری گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای خدمت برگزار شد که در این همایش دوچرخه‌سواران از محوطه دانشگاه هنر اسلامی تبریز به سمت مزار شهید خدمت حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل هاشم در گلزار شهدای وادی رحمت رکاب زدند.
این گزارش می‌افزاید، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن صالحی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز در مراسم قرائت زیارت عاشورا با اشاره به لزوم وحدت و همدلی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: انتخابات فرصتی برای تعیین سرنوشت کشور است و مردم باید با حضور پرشور در انتخابات، فرد اصلح را برای اداره کشور انتخاب کنند. وی با بیان اینکه رقابت سالم و پرهیز از اختلاف‌افکنی در انتخابات مهم است، افزود: رقابت‌های انتخاباتی باید در فضایی از احترام و گفتگوی سازنده برگزار شود و از هرگونه تخریب و توهین به رقبای انتخاباتی پرهیز شود. صالحی با اشاره به‌ضرورت نظم اجتماعی و اطاعت از رهبری گفت: اطاعت از مقام معظم رهبری، رمز وحدت و انسجام جامعه است و مردم با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در مسیر پیشرفت و تعالی کشور گام بردارند. وی اضافه کرد: تفرقه و دوگانگی، مانع پیشرفت و توسعه کشور می‌شود و همه باید برای حفظ وحدت و انسجام جامعه تلاش کنند.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه هنر اسلامی در پایان سخنان خود بر صبر و تحمل در برابر تضادها و گفتگوی سازنده تأکید کرد و گفت: صبر و حوصله، کلید حل بسیاری از مشکلات است، از مردم خواستند تا با صبر و بردباری در برابر یکدیگر، زمینه را برای گفتگوی سازنده و حل مشکلات فراهم کنند.

زیارت عاشورا

زیارت عاشورا

زیارت عاشورا

زیارت عاشورا

زیارت عاشورا

زیارت عاشورا