تاریخ : پنجشنبه 25 مرداد 1403
کد 2259

بدرقه کاروان زیارتی اربعین دانشگاه هنر اسلامی تبریز

گزارش تصویری
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز؛ سجاد پاکزاد در مراسم بدرقه کاروان زیارتی «اربعین حسینی» گفت: سفر اربعین سفری نورانی است که برکات زیادی دارد. وی با بیان اینکه دانشگاه هنر اسلامی تبریز نیز بستری را برای سفر اربعین دانشگاهیان از جمله دانشجویان، کارمندان، اساتید فراهم کرد تا بتوانند حس زیارت را تجربه کنند، افزود: قطعا مسافران ما نایب الزیاره همه دانشگاهیان هستند و ما نیز برای حمایت از آنها امکانات رفت و آمد تا مرز را فراهم کردیم تا تعداد بیشتری بتوانند در این زیارت بزرگ حضور داشته باشند.
رئیس دانشگاه هنر اسلامی اضافه کرد: این سفر، اولین اربعین بعد از تدفین شهید گمنام در دانشگاه هنر اسلامی است و امیدوارم مسافران نیز نایب الزیاره این شهید گمنام تدفین شده در دانشگاه باشند چرا که این وجود نورانی جان خود را در طبق اخلاص قرار داده بود و برای ایران و اسلام و آرمان های انقلاب تقدیم کرده بود.
وی با اشاره به اینکه این وظیفه ماست که در هر موقعیتی به نوعی دین خود را جبران کنیم، ادامه داد: سفر اربعین یک موقعیت معنوی بزرگ است که انشالله این عزیزان نایب الزیاره شهید گمنام عزیزمان باشند. وی اظهار داشت: دانشگاهیانی که عازم مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین می‌شوند، در کنار دستاورد معنوی که برای خود این افراد حاصل می‌شود، می‌توانند فضای معنوی جدیدی در محیط دانشگاه ایجاد کنند.