تاریخ : دوشنبه 5 شهريور 1403
کد 2270

پیام تبریک رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز به سکان‌دار جدید وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری

بیانیه دانشگاه
سجاد پاکزاد، رئیس دانشگاه هنر اسلامی، با صدور پیامی، موفقیت دکتر حسین سیمایی صراف در اخذ رای اعتماد قوی از مجلس شورای اسلامی و انتصاب ایشان به سمت وزیر جدید علوم تحقیقات و فناوری تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، متن پیام رئیس دانشگاه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسین سیمایی صراف؛
با عرض سلام و ادب و احترام، انتخاب شایسته حضرتعالی  به‌عنوان سکان‌دار وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری که از چهره‌های فرهیخته و خدوم کشور و نیز از یادگاران دوران دفاع مقدّس و جانبازان سرافراز می‌باشید و سابقه درخشان و افتخارآفرین در عرصه مسئولیت‌های مهمّ کشور داشته‌اید،تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
دانشگاه هنر اسلامی تبریز، حمایت خود را از برنامه‌های راهبردی و کیفی و مبتنی بر اصل دانایی و پژوهش‌محور و مأموریت‌گرای شما که منطبق بر منویات مقام عظمای ولایت و برنامه‌های کلان کشور، به‌ویژه برنامه هفتم توسعه با تأکید می‌باشد، اعلام می‌داریم و آرزوی ایرانی سربلند و شکوفا برای همه ایرانیان به‌ویژه در «دولت وفاق ملّی» داریم.
ضمن تبریک این مسئولیت بزرگ به جناب آقای دکتر سیمایی صراف از خداوند منان توفیق روزافزون ایشان را مسئلت داریم  و از خداوند سبحان، سعادت و سربلندی جنابعالی را در راه خدمت به پیشرفت و تعالی نظام آموزش عالی کشور خواهانم چراکه بدون شک، حضورتان در قامت عالی‌ترین مسئولیت برای هدایت نظام آموزش عالی گامی بلند و اثر‌بخش در جهت تحقّق برنامه‌های تقدیمی آن جناب به مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
امروز چشم امید انسان‌های شرافتمند و آزادیخواه در سراسر عالم به نظام جمهوری اسلامی ایران است و از این بابت مسئولیت‌های مهمی برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحقق مطالبات امامین انقلاب بر دوش داریم که باید در همان مسیر مجاهدانه‌ای که شهدای والامقام جان خود را نثار کردند تلاش کنیم تا پاسدار حرمت خون شهدا باشیم.
 یکی از مطالبات مهم موکد مقام معظم رهبری نیز از وزارت علوم موضوع تحول در علوم انسانی بوده است که قطعا با مدیریت هوشمندانه و برنامه­ های کلان جنابعالی با تاکید بر مسئولیت اجتماعی دانشگاه، امید است نسل جدیدی از جوانان خلاق، کارآفرین و مسئولیت‌پذیر در نظام آموزش عالی کشور تربیت شوند که با حرکت در مسیر رشد و تعالی علمی کشور، دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی بیش از پیش و قدرتمندانه در مسیر نیل به هدف مرجعیت علمی در منطقه و جهان گام بردارند.
در انتها همچنین برای جناب آقای دکتر زلفی‌گل که در این مدت تلاش فراوانی برای ارتقای آموزش عالی داشتند و در عین‌حال با رفتار فروتنانه خود درس‌های بزرگی به همه ما آموختند صمیمانه خداقوت عرض می‌کنیم و بهترین‌ها را برایشان آرزومندیم.


وَمَا تَوْفِیقِی إِلَّا بِاللَّهِ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَإِلَیْهِ أُنِیبُ»

سجاد پاکزاد
رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز