تاریخ : سه شنبه 27 شهريور 1403
کد 2276

پیام رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

تبریک سال تحصیلی جدید
سجاد پاکزاد، رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز با صدور پیامی، فرارسیدن سال جدید تحصیلی را به جویندگان علم و دانش تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، متن پیام رئیس دانشگاه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اساتید ارجمند، همکاران گرامی، دانشجویان عزیز

یادگیری علم به عنوان حسنه و تسبیح پروردگار و بحث از آن به منزله جهاد به شمار می آید و در همین زمینه پیامبر(ص) می فرماید: طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است و خداوند، جویندگان دانش را دوست دارد. مهرماه، جشنی بزرگ و آغازی دوباره برای دانشگاه هنر اسلامی تبریز است چراکه این ماه همچون بهار، جانی تازه بر پیکره نهاد علم می دمد.  

قطعا فصل بازگشايی دانشگاه‌ها، نويدبخش دوره‌ای جديد از فعاليت‌ها و تلاش‌های اعضای محترم هيأت علمی، ياوران علمی ارجمند و دانشجويان فرهيخته برای ارتقای توانمندی ها، شکوفايی استعدادها و کسب معنويت است، تا مطالبه مقام معظم رهبري مدظله العالی در شکل‌گيری دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی برای پيشتای در شکل‌گيری تمدن نوين اسلامی محقق گردد. پس این میعاد و میقات مقدس را با آرزوهای بلند و امیدواری و نشاط کامل به جشن و سرور می نشینیم و دست در دست هم با انگیزه های متعالی و طرح های خلاقانه برای پیشبرد اهداف دانشگاه هنر اسلامی تبریز گام بر می داریم.

صمیمانه حضور یکایک دانشجویان عزیز جدیدالورود را که برای نخستین بار به محیط دانشگاه گام نهاده اند تبریک عرض نموده و امیدوارم در طول سال تحصیلی با تکیه بر توانمندی ها و استعداد های خود و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه همراه با اساتید، مدیران و کارکنان دانشگاه در محیطی پر نشاط به فعالیت های علمی و آموزشی پرداخته و با کوشش و تلاش خویش گامی دیگر در جهت فتح قله های موفقیت بردارند، بدون شک فرصت بی بدیل جوانی به زودی سپری خواهد شد و چنانچه با کسب علم، خودسازی و جستجوی حقیقت قرین نباشد خسرانی بس عظیم است.

بهار علم و دانش، فصل آغاز علم ورزی و جهاد دانش بر شما مبارک و فرخنده باد.

سجاد پاکزاد
رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز