تاریخ : دوشنبه 9 مهر 1403
کد 2292

پیام تبریک رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز به استاندار جدید آذربایجان شرقی

متن پیام؛
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، در پی انتصاب «بهرام سرمست» از سوی هیأت دولت به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی، سجاد پاکزاد، رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز پیام تبریک صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر بهرام سرمست
استاندار محترم آذربایجان شرقی


با تقدیم سلام و اهدای نیکوترین تحیات

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندار و نماینده دولت در استان هنردوست و شهیدپرور آذربایجان شرقی را صمیمانه به حضرتعالی و مردم شریف استان تبریک عرض می‌نمایم، یقیناً علم، تجارب و عملكرد ارزنده شما در پرتو ایمان و توکّل به خداوند متعال، زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به مردم پرتلاش و فرهیخته این استان را فراهم خواهد نمود.

امید است؛ مدیران توانمند، متعهد و دلسوزی چون جنابعالی در رأس مدیریت اجرایی استان، با اعتماد به توان بالا و ظرفیت اصلی هر جامعه یعنی نخبگان، پژوهشگران، دانشجویان و هنرمندان در مسیر تعالی و توسعه استان قدم بردارند.

 بار دیگر حُسن انتخاب جنابعالی به عنوان نماینده عالی دولت در استان را تبریک عرض نموده و آمادگی دانشگاه هنر اسلامی تبریز به عنوان اولین دانشگاه تخصصی ایران در حوزه هنرهای اسلامی و همچنین نخستین دانشگاه نسل سوم کارآفرین در حوزه هنر با مدیران، اساتید و دانشجویان فرهیخته را در راستای توسعه، پیشرفت و اعتلای اذربایجان شرقی و همچنین تداوم پیشبرد اهداف دولت در حوزه فرهنگ و هنر و تربیت هنرمندان متعهد انقلابی بر اساس بيانيه گام دوم انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می دارد.

از درگاه خداوند متعال، عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسألت دارم و برای جنابعالی مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از توکّل الهی در مسیر رشد و شکوفایی استان را آرزومندم.

سجاد پاکزاد
رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز