تاریخ : شنبه 14 مهر 1403
کد 2296

افتخار آفرینی انجمن علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اسلامی تبریز

کسب رتبه برتر در بخش دبیران برتر انجمن‌ها؛
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز؛ انجمن علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اسلامی تبریز موفق به کسب رتبه برتر در بخش دبیران برتر انجمن‌ها شد.
 
در حاشیه جلسه سالانه مجمع اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی معماری، مرمت و شهرسازی ایران و در بخش اختتامیه اولین جشنواره تخصصی حرکت اتحادیه، جناب آقای "مهران گل صنم لو" در بخش رقابتی دبیران برتر به عنوان دبیر برتر جشنواره حرکت اتحادیه معرفی شد و رتبه سوم این بخش را کسب کرد.

شایان ذکر است، جشنوارۀ بین‌المللی حرکت (ویژۀ انجمن‌های علمی دانشجویی) با تأکید بر هم‌­افزایی، تکثیر ایده­‌های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی همه‌ ساله برگزار می‌شود.

 این جشنواره که رویدادی برای رقابت و عرضۀ دستاوردهای برتر علمی دانشجویان در قالب فعالیت­‌های گروهی در انجمن­‌های علمی دانشجویی است و سعی دارد مبنا و مبداء حرکتی نوین برای سازمان‌دهی فعالیت‌های علمي دانشجویان باشد؛ با سياست‌گذاري و برنامه‌­ريزي اداره‌كل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی و همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی کشور و حمايت و مشاركت نهادهاي مختلف دولتي و غيردولتي به‌صورت سالانه، برگزار مي­‌شود.

این گزارش می افزاید،تلاش‌های دانشجویان و انجمن های دانشجویی در ارتقاء جایگاه آموزشی و فرهنگی دانشگاه، همواره مورد توجه و ارج نهادن است و قطعا با همت و تلاش مستمر این عزیزان، شاهد کسب افتخارات بیشتر و پیشرفت روزافزون انجمن‌های علمی دانشگاه در رقابت‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی می‌توانیم باشیم.