به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، از ابتدای سال ۱۴۰۵ با ارتقای مرتبه علمی سه نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه موافقت شد. بر این اساس، دکتر یاسر شهبازی، عضو هیئت علمی دانشکده معماری و شهرسازی و دکتر عبدالله میرزایی، عضو هیئت علمی دانشکده فرش، به مرتبه استادی ارتقا یافتند. همچنین دکتر یداله حیدری باباکمال، عضو هیئت علمی دانشکده حفاظت آثار فرهنگی، موفق به کسب مرتبه دانشیاری شدند. ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی، حاصل سالها تلاش مستمر در عرصههای آموزش، پژوهش، تولید آثار علمی و فعالیتهای تخصصی بوده و نقش مؤثری در ارتقای جایگاه علمی دانشگاه ایفا میکند.
دانشگاه هنر اسلامی تبریز ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به اعضای هیئت علمی یادشده، برای ایشان در ادامه مسیر علمی، آموزشی و پژوهشی آرزوی توفیق روزافزون دارد.
📍روابط عمومی و اموربین الملل
دانشگاه هنر اسلامی تبریز