هیات رئیسه دانشگاه

اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه هنر اسلامی تبریز

 
رئیس دانشگاه
دکتر سجاد پاکزاد
مشاهده سوابق
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن صالحی
مشاهده سوابق
معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی
دکتر اصغر مولایی
مشاهده سوابق
معاونت آموزشی
دکتر غلامرضا چلبيانلو
معاونت اداری، عمرانی و مالی
دکتر آزیتا بلالی اسکویی
مشاهده سوابق
معاونت پژوهش، کارآفرینی و فناوری
دکتر حامد بیتی
مشاهده سوابق
مشاور اجرایی ریاست دانشگاه
سعید کاوه
مشاهده سوابق
مدیر حراست دانشگاه
مهدی تقی‌زاده


وظایف، اختیارات و معرفی اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه
  1. مشارکت و همکاری فعالانه در تنظیم برنامه‌های راهبردی دانشگاه مبتنی برسند چشم‌انداز برنامه ششم توسعه کشور، نقشه جامع علمی کشور به‌منظور ارائه و تصویب در هیئت‌امنا
  2. فراهم نمودن بسترهای لازم به‌منظور تحقق اهداف برنامه‌های راهبردی دانشگاه
  3. فراهم نمودن بستر مناسب به‌منظور اجرایی نمودن مصوبات شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی، هیئت‌امنا، آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سایر مراجع ذی‌صلاح
  4. بررسی آیین‌نامه‌ها، تشکیلات، دستورالعمل‌ها، شیوه‌نامه‌ها، دستور جلسات و سایر موارد ارائه شده از سوی معاونت‌ها و شورای دانشگاه به‌منظور طرح در هیئت‌امنا و یا سایر مراجع ذی‌صلاح
  5. پیشنهاد و تأیید بودجه سالیانه دانشگاه به هیئت‌امنا از طریق رئیس دانشگاه
  6. تنوع‌بخشی به منابع مالی دانشگاه از طریق جذب کمک‌های مردمی و افزایش درآمدهای اختصاصی از طریق ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی و سایر منابع دیگر پس از اخذ مجوزهای لازم از هیئت‌امنا و یا سایر مراجع ذی‌صلاح
  7. پیشنهاد توزیع و تخصیص فرصت‌های مطالعاتی و دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی و تحقیقاتی داخل و خارج که طبق ضوابط به اعضای آموزشی و پژوهشی تعلق می‌گیرد از طریق رئیس دانشگاه به وزارت علوم تحقیقات و فناوری
  8. بررسی و تصویب پیشنهادهای ارائه شده در خصوص فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و تربیت‌بدنی که بر اساس تقویم سالیانه دانشگاه ارائه شده است
  9. نظارت و پیگیری گزارش‌های تربیتی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و... با هماهنگی دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط تا حصول نتیجه
  10. بررسی و ارزیابی نحوه اجرای تصمیم‌های هیئت‌رئیسه توسط واحدهای تابعه دانشگاه و نظارت بر عملکرد آنان ارزیابی عملکرد حوزه‌های مختلف دانشگاه و بررسی گزارش‌های ادواری در شورای دانشگاه
  11. ایجاد هماهنگی لازم بین حوزه‌های مختلف دانشگاه
  12. فراهم‌آوردن زمینه‌های اجرایی‌شدن مصوبات شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی و آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌های صادر شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  13. بررسی و تأیید ساختار سازمانی پیشنهادی از سوی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه و فناوری اطلاعات دانشگاه جهت ارائه به هیئت‌امنا
  14. بررسی و ارزیابی نحوه اجرای مصوبات و نظارت بر عملکرد واحدهای دانشگاه
  15. ایجاد زمینه مردمی‌کردن دانشگاه و کمک به خودکفایی دانشگاه و واحدهای وابسته
  16. ایجاد هماهنگی لازم بین حوزه‌های مختلف معاونت‌ها
  17. بررسی آیین‌نامه‌های اداری و مالی و معاملاتی دانشگاه و تهیه پیشنهادها، طرح‌ها و برنامه‌های لازم برای طرح در هیئت‌امنا
  18. تأیید نحوه توزیع و تخصیص فرصت‌های مطالعاتی و دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی و تحقیقاتی داخل و خارج بین اعضای هیئت‌علمی واحدهای هیئت‌علمی پژوهشی